5 trucuri de slăbit pentru femeile peste 40 de ani

0

Odată cu trecerea anilor simțim tot mai des nevoia de a inversa avansul de timp și de a contracara schimbările fizice care apar odată cu înaintarea în vârstă.

Specialiștii explică faptul că există anumite diete și rețete pe care toate femeile ar trebui să le știe, iar o alimentație corectă va asigura acel control de care fiecare femeie are nevoie nevoie pentru a atinge forma fizică dorită.

Trebuie să țineți cont de aceste sfaturi:

1. Reduceți grăsimile rele

Reduceți grăsimile saturate și creșteți aportul de Omega 3. Nu mâncați mezeluri și alte preparate din carne, evitați brânza grasă și produsele de fast-food. Consumați somon, sardine și macrou, în așa fel încât să aveți Omega 3 la cel puțin trei meșe pe săptămâna. Folosiți uleiul de măsline nu numai în salate, ci și la gătit, și evitați prăjelile și sosurile.

2. Alegeți alimentele cu indice glicemic mic

Alimentele cu indice glicemic redus cresc mai puțin nivelul glicemiei din sânge și secreția de insulină, implicând scăderea ritmului de stocare a grăsimilor. Consumați legume, fructe, pâine neagră și cereale integrale. Înlocuiți dulciurile cu fructe proaspete sau confiate, alune, migdale sau caju.

3. Dublați consumul de fibre

Fibrele dau senzația de sațietate și favorizează digestia, prevenind asimilarea kilogramelor. La prânz și la cină, alcătuiți-vă masa din 50% legume verzi și 50% uscate (mazăre, linte fasole) sau 75% legume proaspete și 25% proteine (carne, peste, ouă). Consumați cereale integrale sau pâine integrală la micul dejun și câte trei fructe pe zi.

4. Mizați pe antioxidanții naturali

Consumați cât mai des afine, mure, fragi, zmeură, prune, roșii, varză, broccoli, conopidă, ridiche neagră, anghinare și kiwi. Încercați și ceaiul verde.

5. Luați magneziu

Indispensabil producerii de energie, magneziul este considerat un stimulent al procesului de slăbire. Măncați migdale și sâmburi de căise și două cuburi de ciocolată neagră zilnic.

Sursa: femeia.ro

Loading...
Share.