Doamnelor, atenţie la aceste riscuri de zi cu zi. Ghidul unei vieți sănătoase

0

Un cunoscut medic oncolog din Marea Britanie, dr. David Argus, a publicat un ghid al vieții sănătoase în care prezintă câteva sfaturi simple care ne pot ajuta să ducem o viață echilibrată și sănătoasă. Iată câteva idei pe care trebuie să le cunoașteți.

Inflamațiile din corp stau la baza tuturor afecțiunilor serioase

Bolile de inimă, maladia Alzheimer, cancerul, bolile autoimune, diabetul și îmbătrânirea prematură pornesc de la aceste inflamații existente în corp. Un sfat pentru femei este de a renunta la tocuri care au un impact nefavorabil asupra întregului sistem și generează procese inflamatorii și recomandă încaltamintea comodă.

Este bine că periodic să-ți analizezi corpul în oglindă pentru a constată din timp apariția unor modificări la nivelul pielii. Părul, gura și unghiile nu trebuie ignorate. Un consum moderat de ceai sau cafea are efecte pozitive asupra sănătății, după cum arată numeroase studii. Cofeina în cantități moderate nu este nocivă pentru corp, susține specialistul.

Un orar al meselor respectat cu strictețe

 Acest lucru te ajută să ai o greutate corporală normală. Dacă organismul este privat de masa de prânz cu care este obișnuit va secreta mai mult cortizol care reține grăsimea în corp. Este bine să respecți orele de masă pentru a-ți fi mai ușor să slăbești. În afară de probleme cu spatele și gâtul, o postura incorectă poate să cauzeze dureri de cap, artrită, circulația proastă a sângelui, dureri musculare, dificultăți de respirație, indigestie, constipație, oboseală și probleme neurologice. Este esențial să stați într-o poziție dreaptă.

Consumați legume și fructe

Atunci când nu găsești fructe și legume proaspete de sezon este de preferat să optezi pentru cele congelate. Potrivit specialistului, aceste variante sunt mai bogate în nutrienți deoarece sunt culese și congelate rapid, păstrând astfel intactă cantitatea de vitamine. Numeroase studii au arătat o legătură între consumul de suplimente alimentare și creșterea riscului de afecțiuni grave cum ar fi cancerul.

Consumul moderat de vin roșu reduce riscul de boli cardiovasculare

Însa este important să nu exagerezi și să te limitezi la un pahar de vin roșu pe zi în cazul femeilor și maxim două pahare pentru bărbați. Astfel îți vei îmbunatati starea de spirit și astfel vei reduce nivelul de stres.

Loading...
Share.